• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

powerkingen

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Jag ansökte på 20.000kr i fredags
Har ca 100.000kr i lån
Ingen betalningsanmärkning
Ingen "säkerhet" i form av hus eller bostadsrätt
ca 35 UC förfrågningar
320.000kr i inkomst
Får se om jag går igenom och det dyker upp några pengar i veckan
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mange J

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
27 Juni 2012
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Solix.... Har ej fått någon UC hem ännu iaf så än så länge ser det ut som om dem inte har tagit någon UC.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
UC

Helt otroligt idag kom det 2 st brev från dom att dom hade tagit 1 uc den 25 Juni och en den 26 Juni, räcker det inte med 1 st uc eller ??????
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Varning för Nödkontanter!

Jag har tappat allt förtroende för Nödkontanter. Jag fick erbjudande hemskickat om att jag var förbeviljad. Jag ansökte online den 24 juni på eftermiddagen. Den 25 juni togs en UC som jag fick besked om via Brevo den 26 juni. Sedan dess har det varit helt tyst. Jag har skickat e-post till företaget upprepade gånger och bett om besked men får inga som helst svar. Jag skickade då mitt e-postmeddelande till keycode istället, eftersom det var de som hade tagit min upplysning men får inga svar. Jag försökte ringa Nödkontanter idag. Då hamnar man hos Keycode. De alternativ som fanns att klicka sig vidare till hade inget med Nödkontanter att göra. Jag fick sedan bara höra en automatisk röst som sade "Tack för påringningen" och sedan avslutades samtalet.
Vad är detta för ett företag? Jag accepterar att de, om de är seriösa, ger mig avslag men man har rätt till ett besked och inte bli behandlad som paria. Jag känner mig hemskt utlämnad eftersom jag har uppgett personnummer, kontonummer med mera till dem och de har tagit en UC på mig men sedan bara tiger de. VARNING för detta företag!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag håller med. Sökte dagen innan midsommarafton, UC togs på midsommarafton. Sen inga som helst svar. Mycket oseriöst!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
UC

Har åxå försökt att nå dem idag för att ifrågasätta deras sätt att ta 2 st UC på mig , men inget svar jag har även mailat men inget svar ....
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lita inte på länkarna ovan! Pluros är en bluffsida och det troliga är att de andra är lika luriga. Jag vet inte varför dessa länkar börjar poppa upp här på lånforum nu av nya medlemmar. Endast seriösa kommentarer här tack!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp